مصاف با فراماسونری
مصاف با فراماسونری

مصاف با فراماسونری

نفوذ فراماسونر ها درایران

نفوذ فراماسونر ها درایران


هر روز روز عاشوراست    همه سرزمین ها سرزمین کربلاست

اگر واقعا به این جمله  اعتقاد داشته باشیم . پس ما هر روز در جنگ  حق و باطل هستیم .

اما چرا ما چیزی را به وضوع نمی بینیم . علت اصلی این است که این جنگ  یک نوع جنگ پنهان است .

البته  بارزترین علامت  این جنگ را پیامبر اسلام برای ما  روشن کرده و نام آن را  جهاد اکبر  نهاده . جهاد انسان با نفس عماره و یا شیطان .درباره نفس عماره و وسوسه های  شیطان مطالب فراوانی ت کنون گفته شده و همه می دانیم که شیطان انسان  قسم خورده که انسان را به گمراهی بکشد و با همه توان خود این کار را انجام می دهد . اما تا کنون همه فکر می کردند که شیطان فقط از طریق وسوسه و شیرین نشان دادن گناه در نظر انسان  کار خود را انجام می دهد . اما شیطان به این کار اکتفا نکرده بلکه در بین جن و انس پیروانی پیدا کرده و آ همانند پیامبران کهبه آنها وحی می شود و هدفشان هدایت  انسان  به راه راست  می باشد .  . پیروان شیطان هم از شیطان دستور گرفته و  تمام  توان  خود را در راه گمراهی بشر و بندگی انسان برای شیطان صرف می کنند .پیروان شیطان به دو گروه تقسیم می شوند . آنان که بصورت علنی ابراز بندگی شیطان را می کنند و آنان که بصورت مخفی این کار را انجام می دهد و به ضاهر  مسلمان ، مسیحی ، یهودی و . . . می باشند اما با نفاق در دل این امتها نفوذ پبدا کرده و اهداف شیطانی خود را پیاده می کنند .

پس ما همواره در حال جنگ هستیم .برای شناخت بهتر ابعاد این جنگ باید به شناخت دشمن دست پیدا کنیم . چرا که در جنگ یکی از عوامل مهم پیروزی شناخت دشمن است . شناخت توانایی ها ، برنامه جنگیش ، زمان جنگ و تسلیحاتش . خداوند در قرآن ماهیت و برنامه این دشمن انسان را نمایان نموده است . اما امروزه  شیطان در لباس جدید وارد معرکه شده ، که شناختش بسیار سخت و برنامه ریزیش پیچیده تر  شده . هر چند امروزه شیطان پرستی توسط برخی  به صورت آشکار انجام می شود و پیروانی دارد که علنی ابراز بندگی شیطان را می کنند اما شکل پیچیده تری از پیروان شیطان وجود دارد که  با تمام وجود به قدرت شیطان اعتقاد دارند . و پرستش شیطان را می کنند .اهداف بسیار خطرناکتری در سر دارند .  این گروه با نام های مختلفی در حال فعالیت هستند که یکی از مهمترین این گروه ها  نام خود را فراماسون گذاشته اند .

فراماسونری چیست؟


می توان گفت این سؤالی است که افراد بسیاری قادر به پاسخ دادن  نیستند  و  یا اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارند. این در حالی است که این تشکیلات و اعضای آن، نقش مهمی در تاریخ داشته اند و شناخت  این  تشکیلات،  برای  ما  مسلمانان امری لازم و ضروری است.

کلمه ی  ماسون (mason)   یعنی  بنّا،  فراماسون (Freemason)  یعنی  بنّای  آزاد. ماسونری  یک تشکیلات منظم جهانی است که بر  ارکان  دولت های  جهان  و  اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و  بسیار  هم آزادانه عمل می کندکسی  که  عضو  فراماسونری  است،  ماسون  یا  فراماسون نامیده می شود. ساختمانی که مرکز  فعالیت  ماسونهاست  لژ  نام  دارد.  یکی  از بزرگترین اهداف گروه های ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون ها با عنوان نمادین ضد مسیح (Antichrist  = دجال)، یا  به  تعبیر  بعضی  از گروه های ماسونی، فرعون جدید (New Pharaoh) آماده کنند.یا بهتر بگوییم حکومت شیطان بر کل جهان .  فراماسونری جمعیتی سرّی است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند و اگر هم راه یافت، مکلف است اسرار آن را مکتوم نگه دارد؛ اما با این وجود،  کسانی توانستند به حریم آن نفوذ کنند و به اسناد و مدارک مهمی دست یابند و  موفق  به  کشف  و  افشای اسرار آنها شوند. همه ی این افراد متفق الرأی  هستند  که:   «مسئله  یک  توطئه است که این توطئه از حدود 400 سال پیش بصورت گسترده   آغاز شده و اصلش به زمان فراعنه مصر بر می گردد. فراماسونری عمده ی تعلیمات  خود را از حکومت طاغوتی و شیطانی مصر  باستان کسب    کرده  است،  هر  چند  تعالیم  اندکی  نیز  از  بقیه ی  حکومت های  الحادی فراگرفته  است. در هر صورت رد پای حکومت  طاغوتی  فرعون های  مصر  باستان  را می توان در سراسر تعالیم ماسونی یافت  و فعالیتشان  تا به امروز با موفقیت تمام ادامه دارد و هدف نهائی آن ایجاد یک حکومت جهانی «شیطانی» است و برای پیاده کردن آن در سراسر عالم، به یک مبارزه وسیع و بی امان دست زده اند. این گروه به شکل دیوانه وار نماد گرا هستند و 4 نماد اصلی اینها 1 – ستاره داورد .2 – گونیا پرگار 3 – هرم تک چشم و 4 – عدد 11 یا دو ستون معبد سلیمان است در ضمن عدد عای 9 ، 11،13 ، 33،666و مضارب عدد 11 جزء نماد های این گروه می باشد .

1 - ستاره داود از تلفیق دو مثلث  قرمز و آبی تشکیل می شود .مثلثی که قائده آن رو به بالا است  نماد مرد ، پایداری و استقامت و مثلثی که قائده آن رو به پایین است نما زن زیبایی و شکل رحم زن نیز می باشد این علامت در افکار عمومی به عنوان نماد «یهودی ها» شناخته شده است و به آن « ستاره ی داوود » یا « مهر سلیمان » هم می گویند؛ ولی در حقیقت این نماد هم  جزء نمادهای الحادی بوده که بر اساس تفکرات الحادی  مصر باستان  ساخته  شده  است و نماد تعادل طبیعت بین زن و مرد، طبع سرد و گرم، الهه های  ماه و خورشید  و.... است.  البته علامت مذکور در مکتب های الحادی دیگر، مانند هندوییسم و دیگر  مکتب های شرقی نیز با مفاهیم مشابهی به کار می رود. نکته ی  مهم این  است که این تفکر تعادل عالم خلقت، متفاوت با دیدگاه اسلام است.  در اسلام نیز مفهوم تعادل وجود دارد، اما در دیدگاه  اسلامی،  این تعادل مخلوق خداوند یکتاستامّا در  مکاتب شرک آمیز نامبرده، این تعادل را خدایان مختلفی با کمک هم  ایجاد  کرده اند.  برای مثال در تفکر مصر باستان، از امتزاج قدرت خدایانIsis   و  Osiris، تعادل در عالم خلقت ایجاد شده است

 

 

 

2 – نماد گونیا و پرگار که از معروفترین نمادهای فراماسنی می باشد .

 

 

3 – یکی از  نمادهایی  که  در  فراماسونری  کاربرد  فراوان  دارد،  علامت   و   نماد  « چشم جهان بین :All seeing eye  » است که به صورت یک  هرم و چشم  در انتهای  آن  می باشداین  نماد  مربوط  به   یکی   از   خدایان   مصر   باستان  بوده است

 

 

 

4 - ستون سنگی با نوک هرمی (Obelisk): این  نماد  که  نماد  زایندگی و باروری در مصر باستان بوده است، در بناهای ماسونی متعددی به کار رفته است.(11) وجه کنید که Obelisk ها دقیقاً به شکل فوق می باشند  و  به  صورت  ستون سنگی منشوری شکل هستند که سطح مقطع مربعی دارند و در انتهای آن ها نیز همیشه هرم وجود دارد. بنابراین بناهایی  که  ویژگی های  فوق  را  نداشته باشند، Obelisk محسوب نمی شوند.

 این گروه با نفوذ در  همه کشور ها و همه تشکل ها قصد به خدمت گیری آنها را برای مقاصد خود دارند .آنها با کنترل مراکز قدرت و یا مراکز تصمیم گیری مهم جهانی توانسته اند . بشکل باور نکردنی اهداف خود را به پیش ببرند . فراماسون ها تقریبا بر اکثر کشور های دنیا تسلط کامل دارند و ماسون ها با حیله گری و فتنه انگیزی توانسته اند بلند پایه ترین دولت مردان معروف ترین بازیگران سینما ، فوتبالیست ها ، دانشمندان ، صنعتگران و پولدار ترین اشخاص آنها را به بردگان حرف شنوی خود تبدیل کنند . از  دولت مردان تا اشخاص معروف و مهم  این کشور ها حرف شنوی تمام و کمال از سران فرامسونی دارند .تا در اجرای مقاصد خود مشکلی نداشته باشند اگر کسی در مقابل این گروه ایستادگی نماید او را از سر راه خود برمی دارند .  شما به راحتی می توانید نماد های فراماسنی را در همه کشور ها ببینید  حتی عوامل فراماسونی در ایران هم نفوذ پیدا کرده اند و برخی از احزاب و گروه ها و یا اشخاص به این گروه پیوسته اند . اما فراماسونری به راحتی نمیتواند در ایران اهداف خود را پیش ببرد . اما حضور عوامل آنها در ایران مشهود می باشد در اینجا به برخی از نمهاد های و عوامل  این گرو در ایران نگاهی می اندازیم .

در ابتدا از صدا و سیما شروع می کنم .  

 

تشابه لوگری شبکه های سیما  به حرم و چشم جهان بین

 

 

تشابه لوگری شبکه های سیما  به حرم و چشم جهان بین


 


شاید با خود بگویید که این یک اتفاق عادی بیش نیست  و این نظر ما نشانه تئوری توطعه خیالی و وهم گونه می باشد . و آرم شبکه های تلوزیون باید به چشم شباهت داشته باشند چرا که مردم با چشم به تلوزیون نگاه می کنند . اما آرم  و نام شبکه جهان بین استان چهار مهال و بخیاری جای هیچ شک و شبهه ای را نمی گذارد که شبهات این آرم ها به نماد های فراماسونی امر طبیعی نیست .

حال به نماد های فراماسونی در مجلس شورای اسلامی نگاه می کنیم .

یکی از این نماد ها در مصر باستان دو خط متقاطع (شبیه به حرف X) است که درآموزه های شیطانی مصریان نماد خضوع، بندگی و پرستش شیطان ، و ظهور اوست .

کاهنان مصر باستان همیشه هنگام ادای احترام دستان خود را به صورت ضربدری در مقابل سینه شان می گرفتند و یا در نگاره ها و مجسمه های پادشاهان مصری (فراعنه) عموماً آنها را با همین حالت مشاهده می کنید که به معنای احضار شیطان و بندگی و پرستش اوست.

این نماد همراه با سایر آموزه های شیطانی کابالا (سنت شفاهی جادو و جن گیری ) نسل به نسل منتقل گشت تا اینکه در سال 1600 میلادی یک کابالیست و کیمیاگر آلمانی به نام JACOB BOMEH آنرا دوباره در اروپا باب نمود.

"بومه" که خود را کشیشی کاتولیگ معرفی می نمود !!! و در واقع از یهودیان آنوسی بود در سخنی عجیب اعلام داشت : من از تابش نور آفتاب د 

 ر ظرف مفرغی حقیقتی را دریافتم که بسیار بسیار جذاب تر از ارتباط بین خدا و بشر و خوبی و بدی است. آری تابش نور آفتاب در داخل این ظرف فلزی حرفی شبیه X را بوجود آورده بود و "بومه" این اتفاق را گشوده شدن دروازه ورود ابلیس به دنیای مادی می دانست .

پس از بومه این علامت به صورت مخفیانه و به شکل یک کد ارتباطی سالیان دراز در بین صهیونیست ها ، کابالیست ها ، فراماسون ها و شیطان پرستان استفاده می شد تا اینکه اخیراً به صورت گسترده و علنی و تحت عناوین مختلف (فیلم ، بازی رایانه ای و...) از آن استفاده می شود و همانگونه که عرض نمودم این علامت نشان ظهور و احضار ابلیس و بندگی اوست . خود این مسئله (استفاده علنی از علامت X پس سال ها مخفی کاری) خبر از طرحی شیطانی برای جهانیان دارد.

آری ظهور شیطان و حکمرانی او بر انسانها و پرستیده شدن او از سوی ایشان.

لذا بدین جهت است که دستگاه شیطانی صهیونیزم تصمیم به استفاده آشکار از این نماد گرفته که این خود به معنای تجسم شیطان و آماده کردن جهان و جهانیان برای بردگی و بندگی اوست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد